Sorry, we don't support your browser.  Install a modern browser

Tilby privat lesing#228

?

Bildelinger fremtiden, men det går for sakte. Jeg bor i Oslo men utenfor ring 3. Jeg kommer til å kjøpe bil og slutte med Hyre fordi bildeling er for upraktisk og utviklingen har gått feil vei der jeg bor. Dette burde være mulig:
Jeg leaser en bil fra hyre.
Dere rigger bilen og registrerer den på vanlig måte.
Bilen blir stående på min parkeringsplass og bruke elbillader.
Bilen blir en helt vanlig Hyre bil, der jeg må booke den når jeg skal bruke den, men når andre bruker den så vil det dekke mine leasingskostnader. Hvis jeg booker den for hele året, vil jeg måtte dekke leasing kostnadene selv

5 months ago