Sorry, we don't support your browser.
Install a modern browser
Fortell oss hvordan vi kan forbedre oss! Stem på eksisterende ideer eller foreslå nye.
Trender
Filters
Søk
Kom med forslag
ENGLISH PLEASE!!!!!!!!!!!
#239
ENGLISH PLEASE!!!!!!!!!!!
1
0
HYRE til Storhaug i Stavanger
#238
Ser at det nylig er utplassert to HYRE-biler ved Løkkeveien nær Stavanger sentrum. Etter tidligere bildelingsordninger (f.eks. Kolumbus bildeling), finnes det fortsatt flere ledige parkeringsplasser reservert for bildeling på Storhaug. Det hadde vær
3
0
Hyre i Porsgrunn
#237
Det hadde vært veldig bra hvis dere hadde noen leiebiler i Porsgrunn sentrum
1
0
Personbil på Laksevåg
#236
Pr nå er det to varebiler på de to plassene dere har i Damsgårdsallmenningen 1. Hadde vært genialt med en personbil og en varebil der.
4
0
Velg område
#235
Bør kunne søke på områder istedenfor å måtte navigere med kartet manuelt.
11
0
Flere biler i Moss - og endre visningen i kartsøket
#234
Det er INGEN biler å finne i Moss. Sarpsborg og Fredrikstad er neste. Jeg lette etter en varebil til flytting. -OG det hadde vært fint om appen viste ALLE biler, og at man kan klikke inn på den enkelte bilen og se om den er tilgjengelig. Istedenfor
2
0
Jeg har ikke erfaring med elbil. Kan jeg leie e-barebil m
#233
Et det mulig å leie en bensin-varebil?
3
0
Minibuss/større bil i Trondheim
#232
Hadde vært fint med noen litt større biler i Trondheim for familier med 3+ barn. Sliter med å få plass til tvillingvogn og bagasje med 3 små barn i Peugeot 5008
2
0
More cars and possibility to add as favorite
#231
There should be more cars and less vans available in my area. I would also like to save cars that I prefer to drive to see them on the map right away.
1
0
La meg få velge en bil
#230
Det går ikke an å velge biltype på nettsiden, for så og finne denne i Trondheim
2
0
Kundeservice på Gardemoen
#229
Hadde vært fint med en ansatt som er tilgjengelig på Gardemoen. Chathjelp er fint, men hyggeligere å møte et menneske etter flytur slik som hos andre bilutleieselskap
2
0
Tilby privat lesing
#228
Bildelinger fremtiden, men det går for sakte. Jeg bor i Oslo men utenfor ring 3. Jeg kommer til å kjøpe bil og slutte med Hyre fordi bildeling er for upraktisk og utviklingen har gått feil vei der jeg bor. Dette burde være mulig: Jeg leaser en bi
1
1
Sola flyplass
#226
Hadde vært perfekt med biler på sola flyplass. Ellers synes jeg dette er en av Norges beste bildeling tjenester! Go hyre! :D Raskt og enkel!
2
1
Car door
#225
The car door is left onpen on one of your cars. Stop people from using your cars to do drugs
4
0
Begrens dagsleie
#224
Gjennom hele julen har alle personbilene i Bergen blitt leid bort gjennom døgnleie. Jeg tenker dette bør begrenses slik at det kun er mulig å leie i 2-3 timer i tidspunkter det der er høy etterspørsel.
4
1
Feedback
Feedback
Roadmap
Board
Kanban
Logg inn
Kom med forslag